lovshultsryttarna

Galna hästar och taggad som fan !

Chulölö ;)
Hejsan i dag blev de en uteritt med lovisa och lousie.
Fast innan vi red tog vi lite kort i paddocken :)
Fick några fina bilder på wille i alla fall ;P
Ja uteritten blev superkul :)
Wille och pärla körde tävling. DE VA SUPERDUPER KUL XP
Pärla va nästan snabbare än wille. ;O coolt ju ?;)
Och wille gasade verkligen på och de va askul :D
ja sen red lovisa och jag tintin. Louise åkte hem typ direkt efter vi kommit tillbaka till stallet för innan vi red blev hon typ biten av pärla vid tiningen och fick ett jack.. Sen fick hon en flygande sten i ögat när vi galopperade..
Men ja .. sånt händer i hästvärlden... Lovisa blev biten av pärla på halsen i sommras, jag blev sparkad av både ozo och pärla, och nu blev lousie biten av pärla.. ?? normalt ??
Ja Tintin va i alla fall jätteduktig, hon är så himmla mysig :)
Ska nog rida henne ett litet pass igen imorgon efter jag kommit hem från ridhuset ;)
Just de.. har glömmt att berätta att jag ska till ridhuset med wille och ann-sofie imon. Lovisa ska hänga med och ta kort, kanske louise oxå :D
Ja är supertaggad.. hoppas bara de går bra att lasta honom ;)
Ja skriver mer imon.. hajdoo :D


Så söt han är miiin wille :*

/ Karin


Kommentarer
Postat av: Terese ♥

- ÅH tack desamma tjejer!

Kram/ http://tres.blogg.se

2011-12-25 » 23:04:32 URL: http://tres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!