lovshultsryttarna

Ridhuset med Ozo , Longera BUSIG ponny


Hallå ! Blev ridhuset idag med Ozo . Jag tyckte det gick bra ! Vi satte upp några hinder och jag hoppade alla några gånger . Red mycket på volter osv .. eftersom Ozo var GANSKA taggad .
Men det var väldigt skönt underlag i ridhuset . Det kändes som det blev mjukare i gångarterna osv.. Men hästarna känner ju att det är mjukt och gillar de .

När vi kom hem hämtade jag lilla Pärla  från hagen och borstade av henne. Sedan tog jag med longeringslinan och ett spö och sedan longerade jag henne . Hon var jätte pigg och jätte jätte jätte busig ;) Hon bockade och sparkade bakut när hon galloperade , och örona framåt hela tiden . Hon är för gullig den ponnyn. Försökte filma men det var för mörkt även om jag hade blixt. Men men ...

/ Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!