lovshultsryttarna

Duktiga hästar men mycket jobb.. !

Tjenare :)
Ja igår va jag i ridhuset.. inga konstigheter, hände typ samma sak som i förrgår :P
Sen red jag tintin efter igen.. Typ samma övningar :P
Upprepade dagar :P
I men idag så blev de inget ridhus för wille. Vi tog ett dressyrpass i paddocken i stället.
Jag övade på en volt typ hela tiden.. De blev lite ställning, form m.m.
Ja de va faktist riktigt kul :)
Fast vet många grejer jag måste fixa till innan de blir helt okej :)
Och lite av de ska jag öva på imon :)
Sen efter jag tränat wille tog jag in Tintin och longerade henne lite.
Hon va lite svår i början men fattade snabbt.
Men galoppen blev farlig. Hon ville stringa jämsmed långsidan och bockade och hade sig..
Hon gjorde så i båda varven.. Så de fick bli mest trav och skritt :)
Ska långera henne någon mer dag antingen denna eller nästa vecka :)
Imon får jag se vad jag gör, antingen får hon vila, en promenad i skogen eller ett dressyrpass :)
Sen kom louise och skulle åka till ridhuset med tina och få en ridlekton. Och då följde lovisa och jag med och kollade :D
Ja, nä men de va väll allt.. Ses imon :D
Puss på er.. nu ska jag kolla på film.
HAJDOO <3

//KARIN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!