lovshultsryttarna

Wiillliiee , snö som inte faller över lovshult..

Tjanare, idag va jag i stallet med lovisen. Jag red dressyr, fast jag hoppade alla hinder en gång. Han vägrade inte eller va osäcker på ngåot, dom va lite nedsänkta men de va för pärla plutt skulle hoppa :P Ja snart är de julhoppning :D
Undra hur de kommer gå, tror faktist att wille kommer va duktig, men bara de är bra väder så, inte kul att rida i regn lr snöstorm :P
Tror ni de kommer bli någon snö i år? 
De tror inte jag och de är bara för jag köpt en tolksele :( och att jag tjattat om att jag inte vill ha snö men nu när jag typ vill ha snö kommer de inte. De kan få snöa efter lördag, nu ska de va solsken och varm så att de blir tort på bannan.. Hmm ja dröma kan man väl :P
Ja men lovisa och jag hade as kul idag, kanske skämde ut oss lite, men men än man inte normala så är man inte :P 
Ja men nu får ni se lilla wille som ren, har inte haft tid att lägga ut dom men nu äntligen är dom här :P
Ses så länge :D



 Och sen en bild i hans fina täcke :P

KRAAAM // KARIN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!