lovshultsryttarna

12/2 föralltid?

efter sommaren ska jag sluta med balo och kanske faktiskt börja tävla med en hopphäst!
så ja , jag kommer sluta blogga lr jag vet inte . 
men jag kommer iaf inte får vara med , lr ja jag är knappt med längre .. 
bara massa jävla bråk hela tiden , så det kanske är bäst och göra så här.
men om ni vill vet hur jag kommer klara mig finns jag på ; baralouiissee.blogg.selouisetheking.devote.se


hejdå everybody .
nu ska jag till balo som jag aldrig är hos fast så är ja de . fuckof hejdå ...


"min kärlek till dig balo är stor men endå så hopplös"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!