lovshultsryttarna

Älskade wille

Hellu
Idag har jag varit i stallet, md lovisa, lovisa och louise.
De va kul och tråkigt.
De roliga va att vi hopptränade wille, han va jätte duktig och verkligen sattsade över hindrena.
Jag hoppade samma hinder som förragången.
Han va lite seg men va ändå jätte duktig ;D
Han va jätte duktig i hagen oxå, han har ju fått komma hem nu, fast de har han ju varit sen i söndags, kanske inte har sagt de så nu vet ni de ;P
tråkiga va att sen när lovisa skulle hoppa honom efter ett tag tyckte hon att han kändes konstig, att han typ gick konstigt, så då fick vi ju kolla om han va halt och så, kollade först efter stenar och lite. Sen tyckte vi att han gick lite konstigt på ena bakbenet. Sen märkte vi att han haltade, och så va han svullen. Tåkigt. Så vi tog in han.. ska upp och kolla till han imon. Har de inte blivit bättre ska jag kankse ringa vetrinären.. men HOPPAS att de har blivit bättren :(

Sen red louise och jag barbacka på balo i paddocken, för vi va tvungna att ha två hästar i paddocken när pärla plutt skulle rida :P Sen som vanligt gosade jag md kaninen.. just de han hade visst ett till namn som jag och lovisa hade döpt han till.. Så nu heter han Filip kaninen, men jag säger bara kaninen till honom :P han heter så för han ser ut som en hare :P
berättar imon hur de gick för wille...
HAJJDDOO!!
//Karin






Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tycker du är så himla duktig med Wille, Karin. Ni passar verkligen varandra. Här har ni namnen på kaninerna: svartvita heter Tusselina, den grå heter Ludde, den brungrå heter Stampe. :-))

2011-07-28 » 17:04:06 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Tycker du är så himla duktig med Wille, Karin. Ni passar verkligen varandra. Här har ni namnen på kaninerna: svartvita heter Tusselina, den grå heter Ludde, den brungrå heter Stampe. :-))

2011-07-28 » 17:05:52 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!