lovshultsryttarna

balo..... <3

hoppas allt är bra?!
för jag mår bra .
har funderat massa med balo och funderar än och kommer aldrig fram till ett svar.
jag vet lixx inte vad jag vill. 
vill ju börja tävla i hoppningen och lixx faaaaaaaaail och komma med en adenner , nej det kan man inte! ;o 
vi har massa som vill ha hjälp , men det är jobbigt och bara lämna balo men jag vill komma längre i min ridning och då menar jag nästan upp till toppen. 
min dröm är att komma ut på barnan , åka över hela sverige och tävla!
men ajjja ... ska dra pusshej :)

en bild på mig och wille.
älskar den , allt är perfekt , hoppet , ställningen , blicken , öronen .. ALLT ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!