lovshultsryttarna

DÅLIG DAG

Hallu
jaha.. idag va jag i stallet md lovisa som ni säker redan vet ;)
menmen.. när jag skulle hämta wille i hagen idag för lovisa skulle kanske rida honom och jag skulle sätta på honom ngt fult eilientecke så va han dum igen. Han attacerade mej och la öronen bakåt. jag kunde inte ens klappa honom. Han va riktigt dum då. Så ja.. de va bara att skita i de. Så vi tog bara md pärla.
Sen när lovisa red skulle jag ta kort men då självklart skulle ngt hända md min kamera. De blev typ som dimma på linnsen, så ja blev inga kort på när hon hoppade, men självklart funkade den när jag kom hem sen.
men aja.. ni vet ju iaf hur de gick när dom hoppade.. annas rålla ner ;P

Sen när vi skulle ge pärla mat så gick hon inte helt md röven, så jag puttade på lite där back, men de skulle jag INTE ha gjort.. för då blev lilla pärla lite tjurig och sperkade mej på låret, hehe kul att de hände samma dag som man har tagit bort gipset, men som tur va blev de inget allvarligt, blev bara ett stort sprapsår som svider.. (se bilden).Denna dagen har inte varit den bästa precis.. hehe
men aja, vem har sagt att hästar inte e farligt ?
sånt här måste man tåla om man e häst tjej xp

Imon blir de stallet md underbara Louise som jag saknar mesta av allt..
Och hoppas hoppas att wille inte e dum imon.. för då ska han få smisk (när jag fått tag på han om han inte bitit ihjäl mej, hehe )

lite blande bilder !
//karin
suddig kamera !
ben !

en bild på wille bara för att vissa att han  kan va glad i bland ;)

hajdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!