lovshultsryttarna

dressyrpass

Hallou !
Idag va jag i stallet md louise.
Jag red wille själv i den nysladdade paddocken ;P
Jag red ett dressyrpass md wille killen.
Han va jätte duktig :D
De va nog faktist de roligaste dressyrpasset jag har ridigt hitills, och jag gillar inte dressyr så mkt men detta va riktigt roligt ;D
De va inte kompiserat lr så alls, de va bara roligt för jag va själv och de va typ kväll och att wille va så duktig ;)
Blir nog ett till dressyrpass imon men då ska nog louise oxå rida (y'
Saknar min lilla lovisa som kommer hem snart wiieeeee :D♥
puss och kram

//karin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!