lovshultsryttarna

Gästbloggare :)

Hej allihopp!!
 Jag gästbloggar åt lovisa idag :) Jag fick följ med henne till stallet idag och prov red Pärla hennes foderhäst:)
En busig liten rackareXD Jag hoppade idag!Inte så högt men men vi tar ett steg i taget !! Riktigt roligt var det :P
sen ska vi åka buss hem till lilla Mönsterås och sova hos mig och hyra film :)Riktigt mysigt :D
Kanske om jag får ska jag rida henne imon med XD JIPPI!!!!!!
                                                               Det var allt för mig :)
                                                                Ha det gott igelkott :)
                                                                MVH/Lovisa.F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!