lovshultsryttarna

Hehe :P

Hej !
idag va jag istallet md louise.
Kändes super att träffa henne, har inte gjort de på länge.
Som vanligt hade vi kul... :P
Men i alla fall så skörde jag lite frihetsdressyr, typ bara att han skulle följa efter mej och typ sånt.
Sen långerade jag, de gick inte såå jätte bra, han ville absolut inte göra som jag ville, han kunde inte gå utåt utan gick bara inått, och när jag försökta vista ut han md spöt la han öronen bakot och typ vände in mot mej, blev faktist lite rädd för honom, men som alla kanske vet ger jag aldig upp, utan förtsatte. Men tog bort spöt, men de gick ju inte bättre de, visst han va inte så arg men han vägrade ju att gå.. så fick bli en liten volt, fast tyckte mest att de va jag som gick runt. Men sen gick jag in md honom, gav han mat, och fixade lite, sen tog jag ut honom och spolade av honom, och sen släppte ut honom, han fick va utan täcke idag. Han rullade sig direkt när han kom ut till hagen, på de grusigaste stället han kunde hitta.
Sen vet jag inte vad som hände, Louise och jag fick typ damp, vi städade ur kaninburen.. vet inte vf men de va faktist roligt.. dom fick lite nytt hö och sen en skål knäckebröd och morötter.. En av dom va ganske nyfiken, två satt stilla så man kunde klappa dom, kanke va rädda jag vet inte.. men ja imon blir de hoppträning md wille och lovisa, tror lovisa fältsjö skulle md vet inte, de ska bli toppen.
Men ska dra nu ses ;)

HAJDOO //KARIN                                  
 Min älskade wille ♥
 Älskade kaninen :P (Han heter så, jag har döpt han till de xp)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!