lovshultsryttarna

Nyhet

Hej
Igår red jag först ett litet dressyrpass , men Pärla kändes jätte konstig   
hon bara bockade och lyssnade typ inte på något . De enda som gick bra var skritten.
Sen gick vi in i hagen där karin och jag har byggt teränghinder . Vi hoppade över en typ
60 gren :D  Fast hon försökte svänga hemåt ( som alltid ) . Sen frågade karin om
jag ville hoppa wille . Då gjorde jag de och de gick super :D

När vi skulle lämmna hästarna i hagen pratade a-s och jag lite . Vet ni vad hon sa ? :O
Hon sa att när dom kom hem efter sin semester skulle jag få testa Ozo , och om de kändes
bra ska jag sköta henne 2 dagar i veckan !!! Fast hon är stor . MEN HON KAN HOPPA HÖÖÖÖGT !
Hoppas hoppas hoppas att de går braaaa :) :) Pärla är förliten för mej snart , eller nu me så
de är därför. Men Pärla kommer ändå alltid vara den bästa ponnyn ever <3

// Lovisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!