lovshultsryttarna

Liten hoppdag ;)

Igår va jag i stallet md lovisa.
Blev en liten hoppdag ;P
jag red oxå lite men bara lite i slutet.
De gick jätte bra även att jag har lite ont i armen :P
jag hoppade en 60 oxer och ett 60 räcke.
Han va jätte duktig. men de blev lite failar då och då :P
Tror de kommer en fail video, bara för skojjskull..
Sen duschade jag av honom.. han har blivit skit duktig på de. fast de va jätte roligt för lovisa skulle hjälpa mej så hon skulle ta slangen och jag skulle hålla i honom men de ville wille inte..
Han gick runt och va typ livrädd, men så fort jag tog slangen och sprutade på honom stod han blixtstilla...
Men snart ska jag till stallet igen md lovisa och vi ska nog bara gå md dom den liten sväng :P
just de Wille fick en ny flughuva av ann-sofie.. tack de behövde han verkligen ;D

HAJDOO
//karin

Här kommer äntligen bilden på eilien wille ;D♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!