lovshultsryttarna

Hoppning

Hej , igår var jag i stallet med karin .
Vi tog in hästarna och fixade dom , sen hoppade jag wille åt karin ( och för att jag måste träna).
Jag hoppade en 60 cm oxer , ett 60 cm räcke och ett 70 cm räcke . De gick jätte bra :) Han var jäääätte duktig !
Videon under som heter hoppdag antar jag att ni redan har sett , de är från igår och de var de vi hoppade .
Efter mej hoppade karin en stund också . Sen efter tog jag Pärla och longerade henne . Hon är fortfarande väldigt lat . Men jag fick henne i galopp en gång ;)
Idag ska vi gå en promenad med dom . Jag tror och hoppas de kommer lite bilder .
Bloggar ikväll !
Hajdoo



// Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!