lovshultsryttarna

Wille

Hallå
Igår va jag i stallet md louise.
Vi va bara uppe en liten snabbis, för jag skulle åka till Stockholm (e här nu ;), så han kommer få vila denna helg om inte lovisa rider honom.. ;P
Men i alla fall så Wille va faktist duktig, kanske berodde på att jag hade knäckebröd md mej ;P
Jag tog bara in honom och satte på flugtäckte, han såg ut som en riktig eilien, men riktigt gullig tkr jag haha ;)
men sen när vi släppte ut dom va han lite dum för han ställde sig vid grinden så vi inte kunde släppa in balo och han vägrade verkligen att flytta på sig.. men då släppte vi balo ändå och wille ståg kvar lika kaxig som alltid, men han blev så jävla  ägd asså.. Balo bara gick in som vanligt så han knuffade till wille på röven så han nästan trillade.. då skrattade jag kan jag bara säga..
kommer en bild på wille eilien ngn annan dag
ni får nöja er md en gammal bild ;)

Men a de va nog allt, imon ska jag till grönan om de inte spöregnar och åskar ;P
hajdoo // karin


Kommentarer
Postat av: issa

Super fin blogg ni har ! :) <3

2011-07-22 » 22:37:51 URL: http://falleryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!