lovshultsryttarna

en lugn balo ;o

red balo idag och han var riktgt lugn och rida så de blev kul! :') 
har saknat hans gosighet och galopp :$ 

hihi mamma frågade mig nyss om jag ville ha en friser på foder , hos ett par kompisar och nej jag kunde tacka nej! 
så mamma ska fixa stallplats osv så får jag nog en friser :) 
denna friser har jag nog även ridit , jättefin :) 
vill bara inte lämna balo & tina men kan bara inte säga nej , mamma och jag en friser tsm är awwwesome! :D 
haha mamma kan inte gå miste om de sitter hon och säger ;)
7 årig Frieser Valack

byeeeeeeeeeeeeeeee/louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!