lovshultsryttarna

Wiiieeee :D

Åhhhh Hej :D
Nu tar jag min tid och bloggar lite :)
Har inte bloggat på länge men jag har inte suttit vid datan, har inte hunnit.
Orkar inte skriva om i söndags för de blev de vanligta kan man säga ;)
Ja men idag va jag i stallet och red wille killen en stund.
Satt upp ett lite kryss på och hoppade lite över de. :D
 Ja han kommer ju ihåg hur han ska göra i alla fall.
Fat han är ganska så osäker. Han vill gärna stanna och kolla på de men de gick bättre i slutet :)
Men han va jätte duktig ändå :D
Ja imon blir de stallet igen.
Jag får så dåligt samvete när jag inte åker till stallet när jag borde.
nää usch fyy!!
Ska skärpa mej.
Men sen e de de här med bloggen.
Om vi ska förstätta eller inte..!?
De känns som vi skriver för blinda ögon. Att de bara e vi själva som läser..
Men aja vi fortätter så länge någon läser.. Och vi orkar skriva.
Men va berädda på att de kanske inte uppdateras lika mycket som förr i tiden ;)
Men hejdåå så länge ;p




Kommentarer
Postat av: Lovisa R

Jag läser varje dag..typ XD

2011-11-03 » 22:07:36 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Lovisa R

Jag läser varje dag..typ XD

2011-11-03 » 22:09:36 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!