lovshultsryttarna

ingen häst kan bli en skitfin häst!

tja everybody..
igår red jag balo och de gick superbra & har saknat den pållen sjuk mkt. iaf småhoppade vi lite, gjorde volter och försöker mest nu bara bygga upp hans muskler så får hitta en backe lr sandgropp osv så ja :) men hittar alltid ngt : )
på lördag har jag tina & då ska jag rida ut till en äng och träna galoppen med henne se om de går :)
hoppashoppas :D
hon hoppar iaf skitfin , nu fattas bara galoppen och gå ner på tydligar , men de fixa a-s och jag ;)






tänkte lilla jag har en frågestund här på bloggen!
 de kan vara alla sorters frågor :) 

ni frågar & jag svarar

// louise


Kommentarer
Postat av: Josefin ekström ;)

Okej, en fårga.. Vad är roligast skritta,trava eller galoppera.. vet inte riktigt hur de stavas men men.. ehmm du får en fråga till :) Vad är det finaste man kan säga till en människa? <3 <3 puss!!! :D :D <3

2011-11-10 » 14:30:09 URL: http://vafanjossey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!