lovshultsryttarna

Inlägg UTAN namn !!:o

Hallåtch :)
Igår skrev jag ingen men jag hoppade med wille i alla fall.
Han va jätte duktig. Vi hoppade ett 55cm hinder.
Han va inte lika osäcker som i torsdags ;)
Men idag så blev de lite hoppning igen, samma hinder som igår.
Fast blev inte så mkr, bara lite i slutet.
De går bättre och bättre i alla fall.
Idag va han jättedukitg bara lite jobbig i början då han gärna går mkt böjd i halsen åt höger.
Och de blir konstigt då han ska ställa åt andra hållet så blev mkt att ställa och böja.
Ja sen hade vi lite brottom hem för Lovisa skulle bort vid 2.
Men FYY... vad han bajsar äckligt..
Helt.. ja usch. Typ dearre. Fast a-s sa att de va på grund av hö bytet. dom får engi.. engilach ngn, vet inte hur de stavas men nu får vi fatta ;D
Ja blev mkt att mocka i alla fall !!
Ja imon blir de stallet med Lovisa och Linn.
Ska bli kul ;) heheheh mowhaahah nä skojja bara ;P
Och jag LOVAR att blogga. LOVAR!!
Om jag inte gör de så.. såå måste jag..  måste jag äta hästskit:D Blir bildbevis isf..
(skiiit vad skriver jag?? MÅSTE verkligen komma ihåg att blogga imon :s!!)
Men nu ska jag gå och lägga mej och sova för i morgon börjar den roliga skolan som ja ser framemot SÅÅÅ mkt.. ((NOT -_-))
Men hejdå, HEJDÅÅÅ!!♥

Om den inte hade varit suddig hade den varit sååååååååå gullig.
Han ser ut som en liten fölunge ju, krullig lugg och stora ögon :*♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!