lovshultsryttarna

Jobbig tur med wille i skogen!

Tjenare :P
Idag va jag i stallet.
Tog en sväng med wille i skogen. snickerirundan.
Nja man kan inte säga att de gick bra, fast ändå inte dåligt..
Men han va SKITJOBBIG! Han blev rädd för ingenting, vägrade gå fram. Tog 5-7 min att få honom att gå ditt jag ville. Han bakade in i ett träd och småstegrade. Ja men jag van. mowhaha ;D
Ja men sen va han duktig. Han blev bara rädd för ingenting typ hela tiden. fick typ damp på honom så varje gång han blev rädd för ett ställa vände jag om och gick förbi de igen.
De är ett mål jag har med wille. Att han inte ska fjanta sig när man rider ut. Och nu innan snön kommer ska jag rida ut mkt. Typ varje helg ska jag försöka komma ut i skogen ngn dag. Imon ska jag nog rida ut. Får se..
Ja sen när jag kom tbx blev de ompysslimg, täcka sen hagen, stallpyssel och sen hem.. hade ganska brottom hem kändes de som. För jag hade inget lysse på min cykle om de började bli mörkt.. Hehe men jag han innan de blev kolsvart. Sen blev de duschen och sen till standagården där mamma och pappa är med i påskallarevyn. Och jag hjälper till ;p
Japp nu blir de chokladpudding toppat med grädde framför tv, sen sova ;)
Harregött ses imon :D
Pussss o Kraaammmmm // KARIN :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!