lovshultsryttarna

louise berättar :

tja,
jag ska berätta med om saker & mig.
tänkte börja med att jag är inte en ryttare som aldrig ge upp , jag vet att jag kan lyckas men jag måste alltid ta små steg osv! 
vi ta tina som ett exempel , jag började med att rida helt  normalt kanske 4 gånger, sen testade jag att hoppa med henne & sen tänkte jag nu i helvete ska de gå att få henne i galopp så jag började trava , och farten blev så otrolig hög så hade jag övertydliga skänklar & jag sket hur fullt de såg ut! 
jag skulle lyckas!!! :D 
och de gjorde jag!

vi kan ta balo oxå , jag försökte få han och följa mig. med massa övningar var de bara mig han följde och litade på! 
jag har aldrig haft så bra kontakt med ngn som balo & jag ska försöka bygga upp den igen! :D 

nu har jag skickat iväg ett sms till ann-sofie och frågade om jag kunde komma idag ist för i mon eftersom jag skaa till ullared! vi får se vad hon säger :) 
kramkram x'd

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Efter surtanten blev fångad....så gick det bra eller....?;) ha en kanondag i Ullared i morgon...shoppa lagom! Kramellikram/Ann-Sofie

2011-11-18 » 21:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!