lovshultsryttarna

Ozo <3

Hejsan !
Idag blev de dressyr/markarbete med Ozo .
Tre travbommar och ett 40cm hinder. Hon måste börja lyfta fötterna nu.
Hon har ju varit halt ganska länge så nu gäller det att komma igång igen ;)
Hon var sur när jag skulle fatta galoppen och ville helst inte .
Men  jag var envis och fick henne att gallopera. Hoppade hindret 2
gånger i trav och det kändes ganska bra .
I slutet mådde jag illa så jag skrittade av henne.
Sen blev de ompyssling och borstning :D
Och sen ut till de andra kompisarna i hagen ;)


Tycker inte ni att Karin borde blogga snart ?
haha hon e en slöfock ..
Men just nu är hon i kalmar.

Nu blir de slappa framför tven/datorn hela kvällen .
Och sen blire goooooood mat !
Bye









Jag har en fråga till er , skulle ni vilja att jag berättade
något om min bakgrund tex. min och Pärlas historia
när hon kom och hur hon har utvecklats eller om min
hästhistoria när jag började rida osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!