lovshultsryttarna

stooolt ! :D

fick min älskade tina & galoppera ett liten volt och tre gånger :D
blev så jävla glaaad , även att hon skulle sticka med mig sen , men hon klarade de!!! :D
jag hoppade ett hinder med henne , och nu är min galopp som fattas i hoppning.
men jag kan fan inte sluta le just nu :D
jiipppppiiie :D
har ff inga bilder..... men har ngn på finaste balo! :D
på lördag sticker jag till ullared & då ska jag köpa förtidig julklapp till balo & tina mohhgagaga :D <3
puss :D ''

gud vad jag älskar denna hästen! sviker aldrig dig igen på de dära sättet bebis!
du&jag tills vi är redo för nya vägar, tills vi är redo & se att vi klarar oss utan varandra. när jag är redo för att starta om på nytt. men jag lova dig , de är inte nuuu på ett tag, du är en av de finaste jag sett & mött
du är min bästavän & jag älskar dig!



/ louiiiise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!