lovshultsryttarna

Underbart <3

Hejsan svejsan ;D
Idag har jag ridit Ozo . Blev ett pass i padocken med små hinder de högsta låg på ca 60 cm .
Åh de var härligt , jag känner igen hennes hopp från flera månader tillbaka :D  Åh vad jag saknar de .
Kändes underbart . Men snacka om heeeeeetttt häst asso . Massa volter och halvhalter.
Men det är mycket bättre än de andra gångerna . Jag har fått bättre kontroll över henne .

När jag travade runt i padocken blev Ozo rädd för något . Hon hoppade till och travade jätte konstigt efter . Jag saktade av henne och satt av . Kollade alla hovarna, tänkte att det kanske var en sten . Men det var inget . Jag satt upp igen och skrittade först ett varv på volten , sedan travade jag i båda varven och jag märkte inget och de kändes inte konstigt. Karin tyckte inte heller de såg konstigt ut. Resten av passet travade , skrittade och galloperade hon helt normalt . Snacka om att jag blev rädd att hon skulle vara halt igen . Men det var väll bara en liten snetramp som gick över direkt :D Och det var skönt !

Imorgon hänger Linn med till stallet ,jag ska rida Pärla och Linn ska testa henne ;) Linn är inte precis en ridtjej :D
Aja får se hur de går . Såklart ska karin också med :D



Och en charmig bild på Linn och mej som ni kan dreggla över ;)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!