lovshultsryttarna

Vinter suger.. !!

Tjenare!
Idag blev de stallet med lovisa :)
De fick bli ett dressyr pass. hade jätte gärna ridigt ut för hade jättelust med de, man ja de blev mörkt innan jag ens hunnit sadla.
Dressyren gick bra. Wille va jätte dukitg. Han är fortfrande seg att ställa så fick bli de och ganska mkt galopp.
Jag red i typ 50 min sen orkade jag inte mer. vet inte varför men jag har inte de ''suget'' att rida längre. joo i början men sen blir de jobbig och då vill jag inte rida mer. Men jag hatar ju vinter.. usch nää, den årstiden kan man lika gärna ta bort, ja lr i alla fall att de blir kalt, mörkt och snön. blääääää hatar snööö !!!! De blir bara jobbit att rida då. Sen förvinner de ju aldrig. Jo de blir blask.. och de är enu värre.. nä allt med vintern är så jobbit. Fast de bästa med vintern är att man kan tolka, Julafton och såå de bästa JULLLMUSSTTT :D:D:D:D ÄLSKAR JULMUST. de är de bästa som finns :) julmust + lusebullar= ♥ mmuuuuummmmsss (Y)
Kommer bli många flaskor i stallet sen.. Ja ska spara varje och sen se efter sen hur många de blev.. Om jag kommer ihåg alltså.. ;P
Ja men imon blir de kanske stallet vet inte, kanske skulle va med muppi.. just de, alla vet ju inte vem muppi e. de berättar jag sen 26/11 ;)
Hehehhe vi får väl se vf då.. vissa vet säkert men inte alla, fast de kan ni nog lista ut så länge ;). Men nu måste jag plugga.. hahahaah plugga= titta på tv och dricka cola ;P
HEJDÅÅ DÅ LÄNGE ;)
ps, visst e jag duktig och bloggar varje dag ?
pps. förvänta er inte att de kommer fortsätta så xd
HEJDÅÅ ♥


så här ser wille killen ut idag :P

sähär i sommras!

och så här såg han ut när jag började sköta honom!!
Någon skillnad ???

KRAAAAAAMMMAAAARR ///



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!