lovshultsryttarna

Yeess ;P

Tja ;D
Idag va jag i stallet och red wille killen :)
Blev ett lydnads pass med lite hopp i slutet.
Va inte tänkt att hoppa men blev att jag tog några hinder som stod framme sen igår.
Man kan inte motstå att hoppa om de finns hinder och så har man inte fått hoppa på ett tag heller.
Men ja blev inte så mkt.
Wille va nog inte så pepp på att hoppa. För han vägrade några gånger.
Till och med på de lilla krysset som kanske är 30cm.
Blev lite besviken på honom att han har hoppat utan att vägra en enda gång och sen börjar nu igen.
Fast vet nog va de berodde på. De va ganska mörkt och han ser ju inte så bra på ett öga.
Så de blev nog lite svårt för honom, men de gick sen.
Men blev mest att öva lydna och även ställning igen.
Han va ganska seg men de gick.
Imon blir de förhoppningsvis uteritt, fast de kommer nog bli ganska så mörkt så får se vad de blir. Finns ju inga gatlysen på vägen så de hjälper ju inte att rida där.
Menmen de blir i alla fall inte hoppning;)
Kommer kanske en film på när jag hoppar om lovisa har internett och att hon orkar lägga ut den.
Men nu ska jag gå och duscha!
Ses så länge :)
TJADÅÅ

En gammal bild :P
KRAAAAMMMMMM !!//


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du behövde inte äta hästskit iallafall xD

2011-11-07 » 21:38:29 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!