lovshultsryttarna

Dressyr med gummisnodd..

Hej igår va jag i stallet.
Jag tog och övade ett passet med att få wille att gå på tygel, så tog hjälp av gummisnodden.
Han va jätte duktig
Han gick ner nästan hela tiden, fortfarande lite svårt med galoppen.
Han blir ganska seg när man har gummisnodden så fick manna på ganska mycket men ändå hålla han nere.
Ja men tycker de gick bra ändå.
Jag red igenom dressyr pogramet igen.
Nästa gång blir de nog lite mark.
Kan ju snart börja hoppa lite smått, men innna måste han kunna lyfta lite på fötterna ;)
Som lovisa skrev förut så har vi tappat suget att blogga. Så ni måste hjälpa oss att få tillbaka de.
Annas kanske bloggen dör ut helt och de vill ni väll ändå inte? De vill inte jag i alla fall..
Men hejdå så länge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!