lovshultsryttarna

Dressyr och insläpp :)

Hej
Har inte haft tid att blogg. sorry..
Men i onsdags va jag i stallet, jag tog att dressyr pass med wille. Ja de kommer bli dressyr 1-2 verckor till, men i söndags då vi va uppe oxå så red jag och lovisa igenom ett pressyrprogram. De va inte så svårt att lära sig så jag red igenom de på onsdagen och nu idag. Wille är ganska svår ställd i vänster varv så övade mycket på de. 
Sen idag så tog jag insläppet. Jag åkte upp vid kvart över 6 så va i stallet halv 7. Sen red jag till 7 ungdefär, så red bara en halvtimme. Men de va jätte kallt.. Så blev inte mkt. Men de va lite i alla fall. Sen släppte jag ut wille igen även om han skulle in om 40 min. På 40 min hinner man göra ganska mkt faktist. Lägga in mat+ hö, fixa ny mat, Sopa, mocka, Städa ur hela skåpet, Ge svinto mat, hänga in alla saker man andvänt Och så va de lite mer tror jag ;)
Ja sen släppte jag in alla hästar då, ja eller inte tina och tintin eftersom dom fortfarande står ute.
De va lite svårt att hitta alla hästarna så fick lyssa med mobilen xd
Ja sen cyklade jag hem. De va kolsvart. Hade jag tagit min cykel hade jag inte sett ett skit för jag har inget lysse på den. Och så hade jag en liten gullig reflexväst xd hehe ;)
Men nu ska jag gå och duscha  , ses ;) 
Några suddiga bilder från insläppet ;)

Wille ♥♥

Balo ♥

Ozo ♥

Och så lilla Pärla ♥

KRAAAMMMMM ///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!