lovshultsryttarna

Pärla <3

Hajsan!
Idag red jag ett dressyrpass på Pärla .
Det var ganska mörkt när vi (wilma hängde med)
skulle hämta Pärla och när vi skulle rida. Först släcktes lampan
på ridbanan så de blev helt kolsvart . Då fick Sam hjälpa oss och fixa
så vi fick ljus igen . De räckte en stund, precis innan jag skulle gå in i stallet 
med Pärla släcktes det på banan igen . Vi gick in i stallet där var det kolsvart och
där gick det tydligen inte heller att tända så vi fick använda blixten
på min mobil när jag skulle göra iordning Pärla och i stallet ;)

Dressyrpasset gick hyffsat . En långsida i padocken ville hon inte
gå , och jag kunde inte få  fram henne så Wilma fick hjälpa till.
De gick mkt bättre i slutet . Jag red lite på volter och öka och minska
traven och galoppen. De var Pärla bättre på men hon vill helst sakta
av till trav när jag ska minska galoppen så det blir lite träning :)

Nu ska jag ta och sova så hejdåå :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!