lovshultsryttarna

Stallet ?

Hej
De va typ jätte länge sen jag va i stallet.. den de va en evighetsen.. typ kanske förra veckan ngn.. Men ja har inte blivigt ngt för har inte mått så bra, inte hunnit, men jag är verkligen ledsen att jag inte hunnit.. Jag saknar wille och dom andra hästarna jätte mycket.. Imon kankse jag ska upp med lovisa.. skulle ha åkt upp idag med lovisa men hon skulle träna fotboll och jag skulle till tandläkarn vid 5.. Och så självklart skulle mamma handla lite innne i stan så va inte hemma förrens 6 halv 7 och de tyckte jag va lite sent att åka till stallet.. Men jag har bestämmt att jag ska åka upp på torsdag om inte imon. då jag hade betämt annat och inte viste att lovisa skulle upp.. och i söndags så hade jag feber och va/e förkylld så kunde inte åka upp.. Ja men så kan de va ibland..
Saknar wille jätte mycket.. :(
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!