lovshultsryttarna

Duktig wille :D♥

Tjänare
Idag va jag och lovisa i stallet. Först mockade vi hos wille, sen jag hämtade wille och lovisa pärla.
Vi fixade dom och sen red vi. lovisa skulle ppa lite med pärla, men jag körde dressyr eftersom jag inte kan bara hoppa med wille förrens om typ 2 veckor, och då blir de lite små hinder till att börja med. Ovh vi som hade komit så långt måste nu börja om från början nästan. Menmen så blire ibland ;)
Ja wille va jättedukitg, han gick jättefint på tygel i både skirtt och trav, fast i galoppen fick de bli vanligt. Ja efter kanske 45-50 min gick vi in. Där blev de ompyssling sen hagen ;)
Sen blev de att mocka och sopa, städade min hylla, smörjde sadlen och byte schabrak.
Efter de kollade vi lite på när a-s och helena red ozo och tina, sen åkte vi hem :D
Här hemma blev de att duscha, sen kollade vi igenom AAASSSS gamla filmer på mej från när jag va typ 7 år lr ngt (va as gulluig men hade typ redigt damp på alla filmer xd )
KRAAAMMMM
  



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så fin Wille är:) Han kan oxå om han bara vill. Bra jobbat Karin. Ang. Hoppningen så behöver du inte oroa dig så mkt över det. Han kommer tillbaka snabbt:) Du behöver nog inte ha så låga hinder så jättelänge, du höjer lite i taget:) Det kommer gå Kanon:P Säg till när du tycker du vill lastträna lite igen :) Jag vill som sagt hjälpa dig så gott jag bara kan med den biten:D Många kramar till dig!!!

2011-10-17 » 09:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!