lovshultsryttarna

Uteritt :D

Hej
Blev en uteritt tillsammans med Lovisa och Pärla :D
Hehe, ja de blev inte dirrekt som vi tänkte. Först när vi hade kommit en bit så ja då kom jag på att jag hade glömmt min hjälm så vi fick rida tillbaka..
Sen blev hästarna rädda för massa saker.
Vid bron på karlshammar vägen blev wille rädd och vände tillbaka, så jag fick sjunga ''här komme pippi långstump'' sången då kunde han gå över ;)
Sen när vi nästan hade ridigt klart karlshammar vägen och skulle ut på asfaltsvägen kom de 2 med cross och 1 med motorcykel. Dom blev ganska rädd fast wille brydde sig inte så jätte jätte mkt.
Sen när vi kommit ut på asfaltvägen och red in på bittevägen så kom vi på att den vägen va stenig och jobbit för hästarna att gå så vi fick vända tillbaka.
Efter att vi kommit ut på asfalt vägen och kommit en bit så kom de en bil med en skit stor båt bakom.
Så vi gick ner i diket så han kunde köra förbi och när wille fick se båten som va högt som ett hus typ blev han skit rädd och sprang upp på en kulle..
Sen när vi kom hem blev de ompyssling och sen massa stall grejor.
Vi fixade vi hö och la in maten till alla hästar.
Sen tog vi lite kort och sen cyklade vi  hem.
I morgon blir de nog lite mark-dressyr.
Men de skriver jag mer om imon.
Bilderna jag tog kommer senare ;)
HEJDÅÅÅ
( Lovisa har inget internet så hon kommer inte blogga! )


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, "här kommer pippi långstrump" XDD

2011-10-24 » 00:24:07 URL: http://jagplushastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!