lovshultsryttarna

Balo :D

Hej
Förlåt alla läsare jag har inte bloggat på länge jag vet förlåt..
Men ja jag har inte hunnit men lovisa har ju bloggat lite så de har ju inte varit helt dött..
Men ja idag va jag i stallet red balo, blev ett dressyr, mark, hopppass mest hopp kanske men ja.
Satt upp ett 60-65 hinder ;)
Han va super duktig
Han rev några gånger men han hoppade fint några gånger.
Sen svampade jag av han lite och sen blev de hagen
Wille mår bra, han är glad men han har blivigt lite tjock.
Saknar han JÄTTE MYCKET ♥
Nu ska jag mysa i min onepiece och glo på tv tills jag somnar ;)
HAJDOO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!