lovshultsryttarna

Balo en riktig liten skogsmulle :D♥

Tjänare !!
Länge sen man bloggade IGEN då.. Men ja kommer inte bli så mkt nu, eftersom jag inte är istallet varje dag för finns inget att göra nu när wille är sjuk, lr jo de finns de ju men de är inte lika kul när man inte kan rida wille.
Men skit i de nu..
Idag va jag i stallet med lovisa.
Jag hämtade balo fixade han osv..
Sen red jag ut en sväng själv för lovisa skulle rida dressyr och jag hade lust att rida ut ;)
Han va jättedukitg. De blåste kankse lite men de gjorde inte balo ngt, inte mej heller då men ;)
Ja så blev snickeri rundan som vi kallar den. Blev 3 galoppisar, mest skritt och trav ;)
Han är supermysig i skogen, en riktig liten skogsmulle är han allt..
Han va lite svettig när vi kom tillbaka så svampade av honom,  sen blev de mat, lite ompyssling och sen hagen :D

HAAHA HADE LITE TRÅKIGT ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!