lovshultsryttarna

Barbaka ute med wille

Tjenare
Idag va lovisa och jag i stallet. Vi hämtade hästarna osv. Sen gjorde jag en fläta i willes man men den blev helt cepe sen så tog bort den sen.
Sen red vi ut, jag red barbaka. Wille va jätteduktig visst han blev kankse rädd gör ngt litet bara men de gör inget.
Ja vi red en ny väg. Först vägen vid karlshammar och sen in på en annan väg. Så vi kom ut vid gåtunlen vid emekalv. Så vi hoppade av och ledde igenom dom. Sen när vi hade kommit ut och hade hoppat upp och ridigt ett bit, och då skulle ju självklart ozo bajsa typ mitt i vägen, så ja jag fick hoppa av och sopa in de i kanten. Sen när vi kom typ vid sopstationen, så svängde vi in på slingan och red hela den typ. Sen när vi kom till mullängen så galopprade vi ett varv, men sen tänkte jag rida ett varv till men de ville ju inte wille han ville bara till ozo, och så tror jag att han blev rädd för typ en stolpe för han skyggade åt andra hållet jag ville rida åt, så ja jag trillade av. Jag fick pyttelite ont i huvet men de va ingen fara. Så ja sen när vi kom tillbaka till stallet så fick hästarna mat och fixade dom. Sen gick jag och letade efter willes flughuva som han tappade förra veckan nångång..  Ja efter att ha letat igenom hela hagen och skulle presic geupp så hittade jag den.. :D
Ja sen gick vi upp med hästarna till hagen, sen cyklade vi till stallet och fixade vi stallet och så kollade vi om grodan hade kommit tillbaka och ja de hade den men de hade oxå hoppat in en till. Så ja de va bara att ta ut dom. Sen så gosade jag lite med svinto, sen satt han sig i handfatet haha lite knäpp e han allt den lilla söta katten :P
Sen så cyklade vi hem :P
Har tyvär inte tagit några nya kort på wille. Men ska göra de någondag :P
HAJDDOOOOO
en gammal bild på wille ;)
En gammal bild på Wille..

Så va dom 2st..

HAHA så söt han e..
KRAAAAMMMIIIZZ //

Kommentarer
Postat av: annie

fin blogg!

bloglovin/länk byten? (:

kram!

2011-09-07 » 17:28:55 URL: http://anniehjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!