lovshultsryttarna

:D


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar absolut inget illa men du är lite lång för ponnyn och bör inte hoppa den,du kan nog rida den ett tag till i skritt trav kanske nån galopp men int hoppa den !

2011-09-19 » 17:25:45
Postat av: Sam (ägaren)

Ok vem är du experten? Känner du hästen? Den här ponnyn är väldigt bestämd av sig, säger ifrån direkt och bestämt om någon är för lång eller tung!!!

2011-09-19 » 18:19:28
Postat av: Pärlas ägare!!!!

Låt hästen avgöra om det är ok eller inte. Det är vikten på ryttaren som avgör. Shettisar är arbetshästar och är enormt starka! Pärla kunde inte hoppa när hon kom. Det är Lovisa som tränat Pärla, hon ville knappt göra ngt. Pärla säger till om hon inte vill. Tro mig jag har satt mig på henne, hon bockade av mig! Jag är för tung med inte för lång! Det är nog inga som helst problem att Lovisa och Karin rider Pärla.



2011-09-19 » 18:26:03
Postat av: Anonym

jag sa inte att jag menade något illa ju ? jag har själv ridit shettis långa perioder så jag vet att dom kan bära mkt vikt och att dom är starka.. jag skulle dock inte rida den så ofta men det avgör ni själva !!

2011-09-20 » 13:15:20
Postat av: Lovisa :3

Tycker inte det ser ut som Pärla har några problem med hur lång hon är eller inte.

2011-09-20 » 15:46:19 URL: http://jagplushastar.blogg.se/
Postat av: Sam

Arbetshästar mår bra av att röra sig dagligen, liksom det dom är framavlade till. "Porslinshästar" kan man ha i bokhyllan!

2011-09-20 » 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!