lovshultsryttarna

Dressyr med Pärla

Hejsan, igår var jag och Karin i stallet . Jag och Pärla tog ett dressyrpass i padocken ensamma . Var hur skönt som helst !Först blev de uppvärmning lite skritt och trav snett igenom och lite serpentiner genom hela banan .Sedan red vi igenom ett LA program först i lättridning . Sedan ett galoppvarv i båda varven , och sedan dressyrprogrammet igen fast nedsittning. Hon är fortfarande ganska seg att stella , men det är bara övning . När vi nästan var klara med dressyrprogrammet och hade 2 galoppvolter kvar så kom Karin och Balo uppe vid vägen. Jag skulle precis fatta galopp då fick Pärla ett ryck och börja bocka 4-5 gånger i rad ! xD Jag höll mej kvar och var bara att fortsätta ..  Men hon hade inte busat innan på HELA dressyr lektionen . Så hon e så .

Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!