lovshultsryttarna

!

Jag kanske är för lång för Pärla men INTE för tung ! Pärla är en bestämmd liten tjej och bestämmer vilka som kan rida henne . Om jag inte hade kunnat rida henne skulle hon sagt ifrån , hon skulle verkligen inte kunna hoppa eller busa om hon inte hade orkat mej. Shetlansponny är starka små hästar och orkar upp till ca 50 kg och det väger inte jag. Du som skrev kommentaren borde inte bry dej , vi vet själva Pärlas bästa . Du står inte ens för din kommentar.
Jag rider Pärla tills hon inte vill ha mej på ryggen !
Hejdå och jag hopps vi kommer slippa dessa¨ taskiga kommentarer .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!