lovshultsryttarna

hoppning, svinto och ny tjej..

Hej
Idag va jag i stallet och red min lilla älskling. De blev faktist ett barbackahopppass. De va faktist jätte roligt denna gång ! Skrev aldrig om tisdagens hopppass för de fanns inget roligt att berätta om för de passet va absulut de värsta,dåligaste, hatade av alla mina hopppass.. asså de va så dåligt att jag gav upp.. Men tillbacka till idag. Ja han vägade 4 gånger man jag tänkte fan inte ge upp idag. nej men de va tur för sen när han hoppade så hoppade han super bra. Blev ett 60 hinder först sen höjde jag till 70cm.. ja imon blir de nog stallet igen men då blir de nog ett dressyrpass eller uteritt får se vad jag känner för. Ja sen tog jag in wille efter kanske 45 minuter. blev borsta, mat och gos sen ut i hagen till pärla och ozo. just de när jag red så tömkörde sam pärla för ann-sofie har köpt en sele som sam byggde ihop ;) ja sen kom de en tjej, som jag självklart har glömt bort vad hon heter ,ja lr hon kom när jag tog in wille först,hon kanske ska rida balo lite nu, ja i alla fall som skulle rida balo idag. Så efter jag hade fixat willes skydd och gosat md lilla svinto så jag tittade lite på när hon red, men de va så mkt knått så jag jag började gå hem och sen kom mamma och hämtade mej ;)
ja de va min dag!! tyvär inga bilder.. hejdoooo ;D


KRAAAMMMISSSSSS ///


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!