lovshultsryttarna

Stallet med lillasyster :)

Hej på er !
Idag var jag en sväng i stallet med lillasyster Julia. Vi hämtade Pärla och Ozo . Jag fick leda båda hem eftersom julia absolut inte är hästvan . Men vi började med Pärla . Vi tog ut henne och Julia red . Jag gick bredvid med grimskaft hela tiden eftersom de var andra gången hon red . Hon var väldigt nervös , men Pärla gick så snällt :)
Hon tränade halter och styrde lite . Hon ska följa med lite ibland . Jag vill att hon inte ska vara hästrädd och hon själv gillade att rida .
Efter vi hade gjort iordning Pärla tog ag ut Ozo . Jag red ett dressyr/markarbetes pass :D Hon var super ! Jag red kanske ca en timma . Jag övade mkt på volter i galopp och trav och hon lyssnade väldigt bra . På ena långsidan hade jag en bom som låg på marken och sen efter en höjd bom . De klarade hon fint i traven  . Ozo är helhärlig :D Och jag tyckte själv jag hade bra sits . Fast jag kan bli lite framåtlutat när jag ska fatta galoppen men de är något att träna på . Julia fotade lite :







Och en bild på Julia :)

Bilderna är inte så bra men hoppas de inte gör nåt !
Krammmmmis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!