lovshultsryttarna

Uteritt med Ozo :D

Hej ;D
Bloggade inte i söndags , men så äre ibland ..
I söndgas red jag markarbete med Pärla . Vi hoppade över bom-litethinder-bom-llitethinder-bom på rad . Hon gjorde de inte så värt bra . Jag tyckte hon slarvade mkt . Men de var nog mitt fel oxå . Jag måste bara klaga på min sits . Det blev ett ganska hårt pass , men de behövde hon . Kanske kommer upp en film imorgon . Eller om jag hinner ladda upp den ikväll .

Idag red jag och karin ut med Wille  och Ozo . Vi red en lång väg . Dit vi skulle var iallafall till slingan i p-vik . De var sjukt kul . Men de kändes konstigt att rida liksom på slingan haha ..  Ozo bajsade mitt på gatan innan vi svängt in vid slingan . Karin hoppade av och försökte få bort de xD De gick inte så bra och sen kom karin mormor och a ... Sen stack vi iväg haha . På en lång väg galloperade vi . Jag lät Ozo springa en liten bit , hon tyckte de var super kul ! Rundan tog cirka 1 och en halv timme . Men de behövde nog dom . Och kul tyckte båda vi och hästarna de var :D Jag knoppade Ozos man oxå . Inte fint haha .


Redo för uteritt ! :



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du trivs med Ozo. Kram

2011-09-07 » 13:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!