lovshultsryttarna

Uteritt med wille och en god natchostallrik ;D

Tjenixen :D
Idag då va jag i stallet med lovisa ;) Vi visste inte vad vi skulle rida , men vi hämtade hästarna och då kände vi för att rida ut. Fast vilken väg visste vi inte, så ja de fick hästarna välja.. wille ville karlshammarvägen och pärla ville snickerirundan ;p Men de blev karlshammarvägen :P Ja så fixade vi i ordning hästarna, sadlade och sen red vi iväg. Wílle va jätte dukitg han va ganske fjantig ibland, lyssnar inte så mycket på mej ibland när vi skulle gå förbi pärla för vi skulle rida fösrt men ja de va bara att va väällddiigt betämmd så gick de.. pärla har lärt sig lite av wille, och de är inget bra.. för ville skyggar ju ibland och de göra pärla nu oxå och vill inte gå först men ja de e bara att va betämmd. Ja sen så när vi hade ridigt klart så fixade vi hästarna och sen blev de mat ;) Sen så filmade vi en liten film och jag hade glömt att stänga willes dörr... Så han smet, den filmen kommer ut senare tror jag :P SEn gick vi upp med hästarna till hagen, sen tillbaka och fixa till i stallet :D
Ja sen goade vi hem, och duschade och sen snackade jag skype med en kompis, sen kom lovisa :P
Och efter vi suttit vid datan ett tag och jag typ åt upp lovisa så gjorde vi en asss goodd natchostallrik xD
Ja sen efter de så skrattade vi åt mitt gulliga lilla kusinbarn :D
Ja och sen skrev jag detta och snart tror jag att vi ska gå och sussasööt i våra små sängar, eller ja i min säng för hon ska sova här inatt.. ja hejdoo :P
PS har inte haft något bra tillfälle att ta kort men LOVAR de kommer ;)
 

ASSS GOOODD ;)

KRAAAMMMM /// KARIINN ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!