lovshultsryttarna

Hoppning

Hej!
Igår hoppade vi . Hindrena låg på ca. 70-80cm . Gick super bra och Ozo var hur härlig som helst . Hon var lugn och lyssnade . Vi hoppade en liten bana . Efter vi ridit duschade jag av henne och shamponerade henne . Hon blev super fin ! :D  Sedan red jag barbacka upp till hagen . HAHA blev inte lite blöt i rumpan då va ;) Sen drog vi hem till karin och så sov jag där !

Idag hoppade vi igen. Vi hoppade 2 små hinder på en volt som låg på 50-60 cm . Sedan hoppade  vi 2 oxrar . Vi började med 80cm , sedan höjde vi till 90cm ! Och jag och Ozo hoppade de :D Hon var sjukt duktig och bara flög över hindrena som ingenting .I slutet red jag barbacke en stund och hoppade ett 50 cm hinder . Ganska benig häst.    Jag jobbade ganska tufft med henne , men hon var inte svettig alls :O Hon borde ha väääldigt bra kondition ! Sen red jag barbacka upp til hagen igen. Åh så fin Ozo e ! :D

Kommer 2 filmer senare eller imorgon !
Hajdoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!