lovshultsryttarna

Dressyrpass med wille ;D

Hej
Idag va jag i stallet med lovisa :D
Vi tog ett dressyrpass.
Ja vi hämtade hästarna som vanligt, fast vi möte ann-sofie uppe vid hagen för hon skulle rida balo. Så ja alla hästarna fick följa med till stallet idag ;)
Ja sen fixade vi hästarna och pratade lite. Just de på söndag ska lovisa och jag hålla i en ponnyridning vid strandagården. Ja vi ska rida dit med wille och pärla ;)
Ja men sen i alla fall så gick vi ut i paddocken, jag hade gummisnodd i dag. Lovisa la ut några galoppbommar. Vi blev 3 i pad´docken idag för ann-sofie red balo oxå. Ja wille va jätte duktig han gick ner i alla gångarter. Superbra Ja men sen så efter kanska 40 minuter tog jag av gummisnodden och skulle se i fall han kunde gå ner utan den, Ja de kunde han väll men de tog ett tag och då gick han int5e ner så mycket. Ja sen red jag barbacka lite. Alla tre gjorde de. Jag red lite olika saker, Ja jag red vanligt, damsadel, backochfram och cowboy. de ja jätte roligt :D
Ja sen gick vi in med hästrna efter kanske en timme. Då blev de mat och pyssel. Sen red lovisa och jag tillbacka till hagen.. fast jag glömde min hjälm :S kom på de när vi hade ridigt iväg. Men ja wille gjorde ju inget så de gick utan ;)
Ja sen fixade vi lite i stallet och sen cyklade vi hem ;D
HEJDOO




HAHA, visst e dom söta tillsammans :) ↑



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!