lovshultsryttarna

Wille ♥

Hallåtch!
Idag va jag i stallet, hämtade wille och borstade osv.
Sen blev de ett barbacka pass. satt upp ett hinder och hoppade typ 50-70 kommer inte ihåg. hehe
Ja Wille va ganska duktig, han vägrade några gånger och hehe ja en gång trodde jag att han skulle hoppa men ja han stannade och jag hoppade så ja jag åkte av och hamnade på hindret.. 4 fel till mej !xD
Ja men de va bara att hoppa upp igen och sen gick de bätte. Jag MÅSTE lära mej att hoppa me honom, inte innan eller efter. Jag ska börja hoppa typ några 60-70 hinder och verkligen lära mej att känan av om han kommer hoppa, och när han hoppar. Ja men sen så efter ja kanske 40-50 minuter så gick jag in. Då blev de mat, svampade av honom och. Sen blev de att ta bort hindrena och sen upp till hagen.
Ja blev inte någon lång dag i stallet. Sen cyklade jag hem :D
imon blir de stallet igen, då blir de nog en uteritt, va länge sen känns de som ;)
HAJOOOO !!!

EN GAMMAL BILD ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!