lovshultsryttarna

Älskar dej Pärla <3

Hejsan!
Kom hem från stallet för ca 2 timmar sen . Storsyster följde med . Jag red ut en sväng. Blev inte så länge , en galopp ganska mkt skritt och trav . Finns inte så mkt galoppvägar där. Pärla var ganska seg men hon klarade de bra :D Hon var ganska "tittig" i skogen och ville inte gå fram . Jag och Karin brukar ju alltid rida ute tillsammans. Men hon var ändå duktig min lilla tjej :) 
Syrran fotade lite , jag tyckte bilderna blev super :)

 









~Älskar dej Pärla ♥

Snart blir de till Ewes stall .


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Jättefina bilder på dig och Pärla:-) Du behöver absolut inte bry dig om vad denna person som tyckte ngt överhuvudtaget!! Som sagt, som du själv skrev i ett inlägg så kan personen i fråga inte stå för sin kommentar eftersom det inte finns ngn avsändare. Du har gjort ett fantastiskt jobb med Pärla och du får fortsätta så länge Pärla accepterar dig på ryggen :-) Massor med kramar till dig:-)

2011-09-21 » 13:50:24 URL: http://vilkethastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!