lovshultsryttarna

Duktig wille, och besök i stallet igen ;P

Hej
Igår va jag och lovisa i stallet. vi fixade först en hoppbana, lr jag satt upp en oxer bara och de hindrat jag hade i torsdags va oxå kvar så fixade de me. Nu har hästarna flyttat till hagen uppe vid målen, så ja lovisa och jag cyklade upp dit. Ja wille hade ju såklart inte på sin flughuva så gick och letsde efter den. ja började ju så klart på fel sida för när jag letat igenom hela fösta sidan så ja hoppade jag höver till den andra och när jag nästan va tillbaka vid grinden såg jag den. hade jag bara börjat på den sidan hade jag inte behövt leta igenom två hagar. Men ja sen så skulle jag hämta wille, ja dom stog ju vid grinden typ men såklart i den hagen blir wille sur. Så han la öronen bakot och vände huvet till mej och han va irritarad av alla flugor som va där, men asså jag kan inte va rädd för min egen häst tänkte jag. Han skulle inte bita mej lr ngt så ja jag gick bara fram och tog honom visst han va lite sur men han gjorde inget. Asså man kan inte vad rädd för sin egen häst, fast jag e lite sådär i hagen eftersom jag blev sparkad. Men ja hemvägen gick kanon. Sen fixade vi hästana och sen gick vi ut. Wille va jätte duktig. Han vägrade 5 gånger tror jag bara. As stolt. Först va hinderena på 70 tror jag sen blev de 80 ;) ÄLSKAR verkligen att hoppa med wille för han satsar verkligen. De kanske kommer en film lite senare i veckan på när vi hoppar ;) Ja den efter kanske lite mindre än en timme tog vi i dom och gav dom mat och allt sånt. Ja sen fixade vi allt och sen gick vi till hagen och sen cyklade vi hem :D just de glömmde säga för jätte jätte länge sen att vi hittade en groda bakom soptunnan, ja igår så skulle jag skriva upp ngt på tavlan och soptunnan stog lite ivägen och då flytade jag den och och sa precis till lovisa: Kommer du ihåg när vi hittade en groda när bakom och när jag hade flytat den en liten bit, ja vad tror ni satt där under va då hade ju grodan kommiut tillbaka och satt där under så ja fick ju såklart släppa ut den ;) tog en bild på den.. haha den är as ful xd
Ja blev ju tyvär inga nya bilder på wille, men som jag skrev kommer de kanske en film.
Japp imon blir de nog stallet md lovisa, ja får se vad de blir blir i alla fall inte hoppning ;P
Hejdoooooo!!

En liten söt bild på wille ;)
KRAAAMMMIZZZ ////



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!