lovshultsryttarna

Ziperall

Statistiken börjar gå uppåt igen ! :D
kom nyss hem från en seg skoldag och ska snart baka en kladdkaka.... tjockis här då va ;)
Har beställt en Ziperall med mitt namn på ! Den kommer om 2 veckor , läääängtar .
Denna fast med namn på .
Är de någon som har en Ziperall eller Onepiece ?
Imorgon blir det att hoppa lite 80-90cm hinder med Ozo plutten .

Är ni sugna på en bildbomb med bilder från stallt och på karin och mej ?
Jag lovar jag BJUDER karin kommer bi såååå sur wtf xD

Kommentarer
Postat av: Monette - blogg med smak av ridskolekänsla

Hej skulle vi kunna följa varandra på bloglovin? Din blogg verkar ju intressant. Kommentera min blogg om du vill så ser du länken i menyn!

2011-09-16 » 15:46:56 URL: http://vhftjejerna.blogg.se/
Postat av: wilmajo

Jag har en OnePiece & jag verkligen älskar den. Du kommer bli jättenöjd med din ziperall, lovar. :D

Checka gärna in min blogg (låter lite desperat, yaoo). & du , Lovisa, vi har typ träffats någon gång hos Alicia & Evelina eller så. Aja, ha det bra nu :)

2011-09-16 » 16:40:46 URL: http://wilmajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!