lovshultsryttarna

framsteg eller backa jag?

tjaaao , nu är lilla louise sjuk igen.. läkaren tror de är kötelfeber & då kan jag inte rida på 1-2 månader.. gråter faktiskt lite ..

nä men framsteg har de gått med tina..

men har ingen lust & blogga eftersom sjukan döda mig..

vill TACKA ANNSOFIE FÖR DE DU GÖR FÖR MIG MED TINA!
du är guldvärd & vill en dag kunna göra samma sak för dig! säg till så får jag se vad jag kan göra!

kan ju säga att jag är ganska glad när tina kommer fram till mig ihagen , vissa dagar kvär vägra hon..

första gången jag såg tinagullet ligga ner i hagen utan att rulla sig!
fyfan vad söt!


////////7 loooooooooouise

Kommentarer
Postat av: Maja

Fy!Vad jag tycker synd om dig!!!!

2012-04-05 » 20:25:47
Postat av: Ann-sofie

Hej min lilla vän. Du ska veta att jag är sååå glad att jag träffade dig! jag tycker det är jättekul att hjälpa dig o Tina tilsammans att utvecklas! Skulle det nu ta 1-2 månader innan du kan rida Tina igen! So What! Vi fixar det. Jag rider henne åt dig! Vi klarar det här Louise! Du Klarar det här! Puss på dig min älskade lilla vän:* har alltid tyckt om dig Louise, från allra första stund jag såg dig;) Ta hand om dig! / Ann-Sofie

2012-04-05 » 21:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!