lovshultsryttarna

GladGladGlad :D

Ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen.
Igår hoppade jag med wille..
Vet ni ???:D Mitt mål är uppnått :D
Jag hoppade 1 meter med wille igår!:D
Superglad chej här asså :D
Sen idag så red vi ut, lovisa, lollo wilma och jag ;)
Vi red genom p-vik.
NÄr vi hade kommit halva galopprundan så byte louise och jag träns / grimma.
Louise red i bara grimma och tina va jättejobbig så jag fick rycka in så hon fick låna mitt träns ;)
Fast de gick jättebra för alla sen. Tycker de är kul att jag kan hjälpa min vän i nöd.
Haha jag hade vad heter de jätteont i magen. Så trodde jag skulle spy så jag satt ocg försökte glömma bort de med hjälp av att sitta och sjunga massa vackra låtar som jag kom på själv och lite andra låtar..
ah men tror jag kommer ta en liten bloggpaus ett tag... sitter typ aldrig vid datan längre, men ska köpa ny mobil så vi får väll se ;P
HAJDOOOO !!

//KARIN !

Kommentarer
Postat av: Maja

Inte för att tjata,men innan du tar en paus,kan vi inte får veta vinnaren??

¨

kram<3333

2012-04-02 » 20:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!